رم بالا

۹۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فروش ویژه اسپری موبر کارینا اورجینال (ساخت ترکیه)

/

اسپری موبر کارینا اورجینال ساخت کشور ترکیه. دارای مجوز وزارت بهداشت ایران و برچسب شبنم. حاوی عصاره آلوورا جهت ایجاد درخشندگی و لطافـت در پوست...
شاید اغلب ما با استفاده از موبر برای پاک کردن موهای زاید بدن آشنا هستیم. نوع سنتی آن که حاوی آرسنیک بود و موجب مسمومیت میگردید در حال حاضر کمتر مورد استفاده است و بیشتر نوع کرم و اسپری مصرف دارد که مصرف نوع اسپری مقرون به صرفه تر و راحتتر است.
موبر کارینا برترین برند اسپری های موبر همان چیزی است که شما نیاز دارید. این محصول منطبق بر آخرین اصول تولید محصولات بهداشتی بدون استفاده از آرسنیک در کشور ترکیه تولید شده و با مجوز وزارت بهداشت ایران وارد کشور شده است. با استفاده از اسپری مو بر کارینا تنها در چند دقیقه از شر موهای زائد بدن خلاص شوید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 17000 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰


« گوتاما بودا» در سال 560 پیش از میلاد مسیح در « لومبینی» نزدیک شهر کهن « کاپیلاواتسو» در جنوب نپال پا به عرصه هستی نهاد. « گوتاما» پسر « سودودانا» یکی از شاهزادگان قبیله « شاکیا» یا طبق بعضی روایات، پادشاه « شیاکیاها» بود. اسم « گوتاما» عنوانی است که قبیله های « شاکیاها» بنا به سنن کهن خانوادگی از اسامی پاکبازان کهن گرفته بوده اند. « بودا» پیش از آنکه به واقعیت بیدار شود معروف به « گوتاماشاکیامونی» یا « مرتاض شاکیاها» بوده است، بعد از آنکه وی به واقعیت رسید او را « بودا» یا « آنکه به واقعیت بیدار شده است» نام گذاردند و اسامی دیگری نیز چون « سیدارتا» « آنکه به هدف نهائی رسیده است» و « تاتهاگاتا» « آنکه بدان ساحل پیوسته است» یا « چنین رفته» (یا چنین آمده است) به او تعلق گرفت. رساله های « جاتاکا» شرح زندگی « بودا» را توأم با افسانه های معجزه آسا جلوه داده اند و ما بودا را بنا به همین افسانه ها معرفی خواهیم کرد.
پیش از آنکه بودا در این جهان ظاهر شود، « بودی ساتوائی» (بودای بالقوه) بوده است که در فردوسی معروف « توشیتا» می زیسته است. خدایان او را مأمور ساختند تا ظاهر شود و بر گسستن زنجیر اسارت همت بگمارد. بودای آینده پدر و مادر و خانواده نجیبی را که می بایستی در آن بدنیا آید و بزرگ شود برگزید. ما در آینده او « ماهامایا» همسر پادشاه « شاکیاها» شبی بخواب دید که فیل سفید و باشکوهی از آسمان پائین آمده و در بطنش جای گرفته است. منجمین شاه در تعبیر این رؤیا متفق الاراء گفتند که ملکه فرزندی در بطن دارد که یا به مقام فرمانروائی جهان خواهد رسید و یا خانه و دنیا را ترک گرفته و بودا خواهد شد. ملکه که روزی برای دیدن خویشاوندان خود بسوی شهر « دماهرادا» رهسپار بود در نزدیکی « لومبینی» احساس کرد که هنگام وضع حمل فرا رسیده است. وی دست راستش را برای گرفتن شاخه درختی دراز کرد و درخت خم شد و شاخه خود را در دست ملکه جای داد و ملکه بدون احساس کوچکترین دردی، فرزندی از پهلو بدنیا آورد. پیدایش بودا طبق این روایت نوعی تولد بکر و زایش دوشیزگانه بوده است و از این رو شباهت بسیار به وجود آمدن مسیح دارد.
تمام خدایان از قبیل « ایندرا» و غیره در این وضع حمل معجزه آسا حضور داشتند و چهار فرشته برهمن، نوزاد را در دست گرفتند. نوزاد پس از دنیا آمدن پای روز زمین نهاد، سرود پیروزی خواند و هفت گام بسوی ده جهت فضا برداشت و کسی را نیافت که در جهان بتواند با او برابری کند. همزمان با تولد بودا همسر آیند? او و درختی که بعدها زیر سای? آن بواقعیت بیدار شد، بوجود آمدند .
هنگام تولد بودا تمام جهان هستی در جوش و خروش بود. زمین لرزه های پی در پی بوقوع پیوست. گلهای زیبا و رنگارنگ شکوفا شدند و دانه های ملایم و لطیف باران فرو ریختند. سرودهای آسمانی از هر سوی بگوش می رسید و عطر سکرآرو و دلپذیری تمام فضای عالم را فرا گرفته بود و آبهای شور دریاها تلخی خود را از دست داده و شیرین شده بودند. این علائم در واقع غیر عادی تعبیر نشده اند

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 11 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دندانپزشک به تشخیص و درمان بیماری&zwnj های دهان و دندان می&zwnj پردازد و از همین&zwnj رو شاید بهتر باشد که عنوان این رشته را دهان&zwnj پزشکی گذاشت.در گذشته دندانپزشکی را مساوی با دندانسازی می&zwnj دانستند. اما امروزه دندانسازی تنها بخشی از دندانپزشکی است. « رشته دندانپزشکی در مقطع دکترای عمومی نحوه رعایت بهداشت، پیشگیری و درمان بیماری&zwnj های دهان و دندان را آموزش می&zwnj دهد. دندان&zwnj پزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را به عنوان عضوی مهم در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می&zwnj کند. همچنین به یاری این علم می&zwnj توان بسیاری از بیماری&zwnj ها را در مراحل اولیه شناخت و از پیشرفت آن جلوگیری نمود.
ماهیت :
این مقطع دارای دو دوره مجزای 2 و 4 ساله است. که در 2 سال اول دانشجویان واحدهای علوم پایه مثل بیوشیمی، آناتومی، بافت&zwnj شناسی، فیزیولوژی، ژنتیک، میکروب&zwnj شناسی و ایمنی&zwnj شناسی را می&zwnj گذرانند و بعد از 2 سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی شده و دروس اختصاصی خود را در زمینه آسیب&zwnj شناسی فک و دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، پروتزهای ثابت و اکلوژن، پروتزهای متحرک و فک و صورت ، پریودنتولوژی، ترمیمی و مواد دندانی، بیماری&zwnj های دهان و دندان، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان و رادیولوژی دهان و فک و صورت می&zwnj گذرانند. و در نهایت می&zwnj توانند بیماری&zwnj های دهان و دندان را تشخیص داده و در حد یک دندانپزشک عمومی نسبت به درمان آنها اقدام کنند.»
عده&zwnj ای دندانپزشکی را با کار عملی و تکنیکی صرف، یکی می&zwnj دانند در حالی که اگر دانشجوی دندانپزشکی تنها فن و تکنیک این رشته را فراگرفته اما در علوم پایه ضعیف باشد، در نهایت یک دندانساز خواهد شد یعنی چنین فردی کار روی دندان را فراگرفته است اما از علم پزشکی بی&zwnj نصیب می&zwnj باشد.
آینده شغلی ، بازار کار، درآمد:
امروزه در کشور ما نزدیک به 12 هزار دندانپزشک وجود دارد و از سوی دیگر سالانه 18 دانشکده دندانپزشکی دولتی و خصوصی موجود در کشور بیش از 1000 دندانپزشک تربیت می&zwnj کنند. حال سوال اینجاست که آیا برای این تعداد فارغ&zwnj التحصیل رشته دندانپزشکی فرصت&zwnj های کاری وجود دارد؟
دکتر افشار در پاسخ به این سوال می&zwnj گوید:
« امروزه در کشور ما فرصت&zwnj های شغلی برای دندانپزشکان جوان به دو دلیل عمده محدودتر شده است که یکی از این دلایل پیشرفت بهداشت در کشور ماست. یعنی خوشبختانه کشور ما نیز مانند سایر کشورهای جهان در جهت پیشگیری و اهداف بهداشتی حرکت کرده و بسیاری از بیماری&zwnj ها را مهار و کنترل کرده است. در نتیجه مردم کمتر به پزشکان و دندانپزشکان مراجعه می&zwnj کنند. از سوی دیگر در چند سال اخیر رشد پزشکان و دندانپزشکان نسبت به نرخ رشد جمعیت افزایش یافته است. برای مثال اگر تا 20 سال قبل به ازای هر 25 هزار نفر یک دندانپزشک وجود داشت حال به ازای هر 5 یا 6 هزار نفر یک دندانپزشک وجود دارد. البته ذکر عوامل فوق به معنای آن نیست که هیچ فرصت شغلی برای دندانپزشکان جوان وجود ندارد بلکه در بسیاری از شهرستانهای کشور، ما هنوز شاهد کمبود دندانپزشک هستیم. یعنی در حالی که در بعضی از نقاط کشور به ازای هر 2 هزار نفر یک دندانپزشک داریم، در نقاط محروم کشورمان به ازای هر 100 هزار نفر یک دندانپزشک وجود دارد.»
دکتر کوثری نیز ضمن تایید موارد فوق می&zwnj گوید:
« مطمئنا با پیشرفت بهداشت دهان و دندان، فرصت&zwnj های شغلی یک دندانپزشک عمومی کاهش پیدا کرده است و البته افزایش تعداد دندانپزشکان جوان بیکار تنها مشکل ایران نیست چون طبق بررسی&zwnj ها و پیش&zwnj بینی&zwnj های جوامع علمی خارج از کشور، در سال 2030 میلادی بهداشت دهان و دندان مردم به اندازه&zwnj ای خوب خواهد بود که دندانپزشکی عمومی به بخشی از پزشکی عمومی برخواهد گشت و رشته دندانپزشکی تنها جنبه تخصصی پیدا می&zwnj کند.»
توانایی&zwnj های مورد نیاز و قابل توصیه :
همانطور که در قسمت&zwnj های قبل اشاره شد، عدم تسلط بر علوم پایه و زبان انگلیسی، دانشجو را از مقولات علمی دور می&zwnj کند و صرفا به او توانایی انجام کارهای عملی این رشته را می&zwnj دهد.
هرآنچه که یک دانش&zwnj آموز در درس زیست&zwnj شناسی دوره دبیرستان خود فرا می&zwnj گیرد به نحوی به رشته دندانپزشکی ارتباط دارد بخصوص دو بخش فیزیولوژی و آسیب&zwnj شناسی که دانشجویان دندانپزشکی در دو سال اول تحصیل خود با وسعت و عمق بیشتری نسبت به دوره دبیرستان مطالعه می&zwnj کنند. همچنین دانشجوی این رشته باید از دستهایی ماهر و توانمند برخوردار باشد چون بسیاری از کارهای دندانپزشکی از تراش دندان گرفته تا بازسازی دندان نیاز به دستهایی هنرمند و توانا دارد تا بتوان به نحو احسن کارهای ظریف دندانپزشکی را انجام داد.
برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی و قابلیت انجام کارهای بسیار دقیق علمی، عملی، کلینیکی برای داوطلبان این رشته بسیار ضروری است. خلاقیت و مهارت در کار دست و همچنین برخورداری از خلاقیت و دید هنری، دانشجو را در انجام کارهای عملی این رشته و انجام مهارت&zwnj های لازم در پیاده کردن آموخته&zwnj های آن، کمک بسیار می&zwnj کند.
وضعیت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر:
امکان ادامه تحصیل فوق دکترا در رشته&zwnj های مختلف دندان&zwnj پزشکی در ایران وجود دارد.
تعداد وعناوین واحدهای اصلی و اختصاصی:
طول دوره دندان&zwnj پزشکی پنج سال است و درسهای آن در سه بخش : عمومی ، پایه و اختصاصی برنامه&zwnj ریزی شده است که از لحاظ نحوه تعلیم و تدریس، به درسهای نظری ، عملی &ndash نظری، عملی تقسیم می&zwnj شود.
این دوره شامل دو مرحله است:
مرحله اول (5/1 سال) : در این مرحله دانشجویان درسهای نظری و عملی علوم پایه و عمومی را در دانشگاه (کلاس و آزمایشگاه)&zwnj می&zwnj گذرانند.
مرحله دوم (5/3 سال) : در این مرحله دانشجویان درسهای تخصصی را در دانشگاه (کلاس و بخشهای کلینیکی) فرا می&zwnj گیرند و به منظور برخورداری از کارایی آموزشی- درمانی، بیشتر این دوره تحصیلی را در بخشهای کلینیکی دانشکده و بیمارستانهای وابسته به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می&zwnj پردازند؛ لازم به تذکر است که گذراندن درسهای پایه برای ورود به دوره کلینیکی (مرحله دوم) ضروری است.
نظام آموزشی مطابق آیین&zwnj نامه مصوب شورای عالی برنامه&zwnj ریزی است و هر واحد درس نظری 17 ساعت و هر واحد درس عملی 34 ساعت است. کل واحدهای درسی این دوره 203 واحد است.
درسهای پایه
درسهای پایه به درسهایی گفته می&zwnj شوند که زمینه&zwnj ساز ورود دانشجو به درسهای اصلی و تخصصی و فراگیری آنهایند. در این رشته درسهای پایه جمعا به تعداد 43 واحد درسی است که عبارتند از: فیزیک پزشکی ، بیوشیمی ، بافت&zwnj شناسی انسانی، جنین&zwnj شناسی، تشریح ، ژنتیک انسانی، میکروب&zwnj شناسی، ایمنی شناسی، فیزیولوژی، روان&zwnj شناسی عمومی، آسیب&zwnj شناسی عمومی.
درسهای اختصاصی
درسهای تخصصی به درسهایی گفته می&zwnj شود که اطلاعات و آگاهیهای لازم را درباره رشته تخصصی به دانشجو داده، او را با مفاهیم تخصصی و عمده رشته مورد نظر آشنا می&zwnj کند و آموزشهای لازم را به او می&zwnj دهند.
در رشته دندان&zwnj پزشکی درسهای تخصصی عبارتند از: کالبدشناسی و مرفولوژی دندان، زبان خارجی اختصاصی، جنین و بافت&zwnj شناسی فک و دهان ، آسیب&zwnj شناسی دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، بیماریهای دهان و تشخیص ، بیولوژی دهان، پریودنتولوژی، دندان&zwnj پزشکی ترمیمی(پروتز متحرک پارسیل، پروتز ثابت ، پروتز کامل) جراحی دهان و فک و صورت ، دندان&zwnj پزشکی کودکان، رادیولوژی دهان ، گوش و حلق و بینی ، نظام پزشکی و طب قانونی، بهداشت عمومی و اکولوژی ، بهداشت محیط زیست ، دندان&zwnj پزشکی مجتمعی ، بیماریهای روانی ، بیماریهای درونی، فارماکولوژی ، بهداشت دهان و تغذیه و ندان&zwnj پزشکی پیشگیری مواد دندانی و پایان&zwnj نامه (رساله).
دانشجویان در سال چهارم با تایید استاد راهنما، موضوعی را برای پایان&zwnj نامه انتخاب وراجع به آن تحقیقاتی را آغاز می&zwnj نمایند، ولی واحد پایان&zwnj نامه در سال آخر محاسبه خواهد گردید که در آن زمان دانشجو پایان&zwnj نامه را به هیات داوران منتخب ارائه و از آن دفاع می&zwnj نماید.
خلاصه&zwnj ای از مطالب مطرح شده بعضی از درسهای تخصصی الزامی:
اندودنتیکس: مطالب این درس شامل بررسی اتیولوژی، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماریهای پالپی و بافتهای نگهدارنده دندان&zwnj ناشی از ضایعات پالپ به منظور حفظ سلامت و نگهداری دندانهای طبیعی است.

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 25 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
سوالات

سﺌﻮاﻻت آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ مجموعه ای در همه زمینه ها



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

ایمنی در محیط کار

ایمنی

در بهداشت حرفه ای خطرات را به 4 دستة فیزیکی &ndash شیمیایی &ndash بیولوژیک و ارگونومیک تقسیم بندی می کنند . درست است که این تقسیم بندی تمامی خطرات پیرامون ما را در بر می گیرد و به متخصصین کمک می کند که برای هرگروه از خطرات شیوه و برنامه ای خاص را طراحی کنند تا براساس مداخلات طراحی شده میزان آسیب ناشی از این خطرات درجامعه را کاهش دهند ولی برای آموزش مردم در آشنایی ها خطرات ، پیرامون و اینکه یاد بگیرند چگونه از خطرات محیط زندگی اجتناب کند کمی غیر کاربردی است . درحقیقت خطرات پیرامون ما در بیشتر موارد ترکیبی از این عوامل رابهمراه دارد و گاهی زنجیره حوادث چنان پیچیده بوده که رسیدن به علت اولیه و یا طبق قانون دو مینو اولین قطعه ای که سقوط کرده و زنجیره ای از حوادث را بوجود آورده کاری غیر ممکن خواهد شد.

این فایل دارای 24 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه6

فهرست مطالب

  • اندونزی

4) فیلیپین

  • تایلند
  • مقدمه

ترویج کشاورزی ، نوعی خدمات آموزشی برای مشاوره ، آموزش و اطلاع رسانی به کشاوزان در زمینه موضوعات علمی و عملی مرتبط با امور مختلف کشاورزی و دامپروری اعم از تولید ،مدیریت مزرعه ، برداشت ،ذخیره سازی،بسته بندی و فرآوری ، بازاریابی و بازارسازی محصولات می باشند.

در دهه های گذشته ، اغلب نظامهای ترویج کشاورزی از رهیافتهای کلاسیک و بالا به پایین برای انتقال فن آوری بهره می گرفتند و انتظار داشتند که مروجان کشاورزی ، فن آوری و یافته های جدید ایستگاههای تحقیقاتی ( محققان ) را به بهره برداران انتقال دهند . رهیافت آموزش و دیدار ، نمونه ای از رهیافتهای کلاسیک مبتنی بر انتقال فن آوری بود که درکشورهای هندوستان و برخی ار مناطق قاره آفریقا اجرا گردید.هدف اصلی این رهیافت ، نزدیکی محققان ، مروجان و بهره برداران با یکدیگر و تسریع فرآیند انتقال فن آوری بود.

در رهیافتهای کلاسیک مبتنی بر انتقال فن آوری ، کشاورزان خرده پا صرفا دریافت کننده پیامهای ترویجی به شمار می آمدند که در قالب بسته های فن آوری ارائه می گردید. رهیافتهای مبتنی بر انتقال فن آوری به دلیل ضرورت حضور کارشناسان و مروجان در نقاط مختلف منطقه هدف ، حمل و نقل آنها بویژه به دلیل عدم مشارکت کشاورزان ، بسیار وقت گیر و پرهزینه بودند.علاوه بر این



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب *

فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه:42

فهرست مطالب :

حضرت سیّد محّمد بن موسی بن جعفرعلیه السّلام معروف به سبزقبا

حضرت محمّد بن جعفر بن ابیطالب(علیه السلام

عقیل و ابراهیم دو شهید غریب خاندان امیر المؤمنین علی

« به نام خداوند جان و خرد »

« کزین برتر اندیشه بر نگذرد

متّصدی بقعه : سیٌد محمدی جعفری رودبندی

با با رکن الدّین ولی معرو به شاهرکن الدّین دزفولی :

درجزوه که اداره کل اوقات وامور خیّریه خوزستان تحت عنوان((نگاهی گذرا به بعضی از بقاع متبرّکه استان خوزستان))منتشر نموده؛آمده است:سیّد محّمد سبزقبا (ع)از اولاد امام موسی جعفر(ع)سیّدی جلیل القدروبا کرامت بود که بر اثر ظلم وستم خاندان پلید عبّاسی وبه قصد تبلیغ افکارپدر جهت امامت برادرش از مدینه و علف وسوزان شبه جزیره ی عربستان از بصره به خرمشهرواز آنجا به اهواز وسپس به صورت غریب واردشهر دزفول شدهو میهمان زنی به نام زبیده خاتون می شود.که فرزند مریضی دارد.به واسطه ی کرامت سیّدشفا پیدا می کندوبعد از سه روز که میهمان آن زن است سقایت منزل ایشا نرا عهده دار می شود و هر که از دست با برکت این سیّد نبیل وعالم جلیل القدر آب می نوشد فوراً شفا می یابد و چون اکثر اوقات مانند دیگر علویان لباس سبز بر تن می کرد او را سبز قبا می گفتند.بنا به روایت محدّث کبیر سیّد نعمت اله جزایری (ره) در کتاب المجموعه سیّد محمّد سبز قبا را برادر حضرت امام رضا(ع) می داند که به صو رت غریب وارد دزفول شده و میهمان زنی می شودو قبل از وفا تش نامه ای به آن زن می دهد تا نا مه را به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)که از راه دزفول عازم خراسان است بدهد.سیّدعبد الله داعی دزفولی درتذکرة الا خیار می نویسد : از دیگر بقاع الخیری که در محوطه ی ولایت واقع شده السیّدالمعظّم ذریّه طیّبة باقیةآل عبا. سیّدمحمّد مشهور به سبز قبا که در محلّه ی لبخندق از محلّات حیدرخا نه دزفول واقع شده است



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه32

فهرست مطالب

ـ فراوانی پدیده های قراردادی

ـ موضوع قراردادهای ویژه

ـ تحولات حقوق ویژه قراردادها

حقوق ویژة قراردادها

چکیده:

خاصیت علم حقوق پویایی آن است . این علم به مانند سایر علوم با رشد تکنولوژی و تحول نیازهای بشری همگام بوده است . پیشرفتهای اقتصادی و تکنولوژیک موجب شده تا انسانها برای رفع نیازهای خود قراردادهای متنوعی را منعقد کنند. نیازهای بشری موجب بروز تکنیکهای حقوقی می شود همچنان که نیازهای گذشتگان باعث پیدایش نهادهای حقوقی مطابق وضعیت آنها شده است. حقوق ویژه قراردادها گامی است به منظور پاسخگویی به نیازهای روز و تلاش می کند تا قالبهای جدیدی از قراردادها را معرفی کند . این مقاله برآن است تا با مطالعه گذشته علم حقوق و با ترسیم وضعیت موجود این فرضیه را به اثبات برساند که قراردادها روز به روز متحول، دقیق و تخصصی می شوند .

مقدمه : خاصیت علم حقوق، پویایی آن است. این دانش ضروری مانند سایر علوم، لحظه ای از حرکت باز نمانده و با رشد تکنولوژی و تحول نیازهای بشری همگام است. شاید نیاز گذشتگان ما در حدی بود که بضاعت اندک علم حقوق در آن زمان، آنان را کفاف می داد. اما امروزه،گسترش روابط انسانها، متحول شدن نوع زندگی و ظهور پدیده های جدید موجب شده تا هم زمان با این دگرگونیها، علم حقوق هم ترقّی یابد.

حقوق ویژه قراردادها گامی است به منظور پاسخگویی به نیازهای روز و تلاش می کند قالب های جدیدی از قراردادها را معرفی کند، تا اگر قالبهای گذشته ناکارآمد و نامناسب باشد این جای خالی را پر نماید.

حقوق ویژه قراردادها به معنای آن است که



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

تنوع زیستی : طبیعت منبع تمام نشدنی برآورد 100 میلیون گونه زنده و 300-250 هزار گیاهی (1995 ) , 15% مورد مطالعه .


دریافت‌فایل